Los ojos de Julia.

Jag (Sandra) har tillbringat en vecka i sälen med skidor och lite serietittning ;) kan ju säga att två säsonger av The vampire diaries är sedda...
Iaf så såg jag en härlig spansk skräckis på ägen hem från sälen.
hoppa fram till typ 0:30 så börjar trailern ;)
iaf.. det första jag vill säga är: underskatta aldrig spansk skräck! Bara för att det inte är amerikanskt så är det inte dåligt. Tvärtom, det är så sjukt mycket bättre än de flesta skräckisar jag sett..
Filmen fångar en och man sitter där och är rätt så livrädd... dom verkar ha klickat alting rätt på precis rätt ställen.
Se filmen om ni vill se en välgjord film som är lite annourlunda i skillnad mot de vanliga amerikanska saw och scream filmerna.
Filmen handlar om en tjej som sakta förlorar sin syn. Hon ser saker suddigt och i dunkelt ljus kan hon knappt skilja konturer, ibland får man ser hur hon ser det och det är obehagligt.
Flickans namn är Julia och hon hade en syster som tog sitt liv ett år efetr hon förlorat sin syn och nu är hon på väg att göra det oxå, hon tror att en man följer efter henne. Men det är ingen som har sett mannen.
Filmen är riktigt läskig på vissa ställen och kan skrämma ihjäl en i få stunder.. Vill ni ha mardrömmar, så se denna en sen kväll själv.
4 av 5 spöken ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback