I know what you did last summer..

En speciell skräckfilm.. För dom som har sett skräckfilmer ofta så är det väldigt lätt att lista ut när mördren dyker upp, när han anfaller och när han lyckas.
Filmen är från 97 och är faktiskt rätt så välgjord för att vara så gammal.
Gillar ni skräckisar där mördaren är "allsmäktig" och skrämmer skiten ur en så är detta en rekommendation.
Jag satt och såg filmen själv klockan två på natten... och jag somnade inte lätt efteråt. (jag tycker skräck som man inte "hoppar" till på är bra.. sån som man hoppar till på blir jag väldigt lätt rädd för)
Så se denna med ett skönt gäng kompisar och lite snacks så är denna filmen lite halvtråkig... Då är Friday the 13th (nyinspelade) ett alternativ... lite värre och mycket läskigare!!
/Sandra

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback