10 snyggaste rollkaraktärerna (killar)

- Tom Cruise som "Pete Mitchell" i Top Gun
Killen är snygg, sexig och har en underbar personlighet! vad mer kan man önska sig?
- Drew Van Acker som "Jason Di Laurentis" i säsong två av Pretty Little Liars
Jason, Jason.. Du är ung och snygg.. du är alla flickors dröm, wanna join me in bed? (ögongodis, hemskpersonlighet)
- Logan Lerman som "Percy Jackson" i Percy Jackson och kampen om åskviggen
En pojke.. men en gullig pojke som har otroligt mycket mod och han får gärna rädda mig från en drake. Save me Percy, Save me!
- Ian Somerhalder som "Damon Salvatore" i Vampire Diaries
En mystisk sexig kille som  är ondare än ondast, men trots allt det kan jag inte motstå honom! Vill du bita mig och göra mig till din flickvän i oändlighet, Damon?
- Ed Westwick som "Chuck Bass" i Gossip Girl
Läskig kille som har svårt att binda sig, men att leka är väl inte fel? Killen är mystiskt och efter 5 säsonger kan jag inte göra annat än älska honom!
- Taylor Lautner som "Jacob Black" i New moon
Eyecandy only! Killen har ett stort problem med avundsjuka, men när det kommer till saken så är det väll ingen som missat hans magnifika mag-, arm- och ryggmuskler?
- Johnny Depp som "Jack Sparrow" i alla Pirates of the Carribean
Grr, även fast tjejerna i filmen inte gillar honom så är hans lite fjolliga personlighet pricken över i:et och han är sexigare än sexigast!
- Alex Pettyfer som "Kyle" i Beastly
Killen är ett as... men han förändras and so on and so on. Iaf så är han så sjukt snygg/söt.. Hans hunögon går inte att undvika!
- Jesse Metcalfe som "John Tucker" i John Tucker must die.
Jag tycks falla för killar som är as, för här är ännu ett! En riktigt player, men han gör allt för sin motspelare och det gör honom snyggare. Snygg pöjk här alltså!
- Tyler Blackburn som "Caleb" i Pretty little liars
Åhh, här smälter jag som smör i solen.. hans léende får mig att falla i trans och skulle jag hamnat med han i duschen som Hanna skulle jag nog inte bara springa därifrån ;)


Killarna är satta utan inbördes rangordning!

/Sandra (Men enligt säkra källor så håller Emma med)

Kommentarer
vicki

yaay ett inlägg! :D snygga killar <3333



Blogg: http://viktoriahermansson.blogg.se/
2012-01-19 @ 10:01:04
aLva

jack sparrow in my <3



johhny depp fyller 49 i år, det är rätt sjukt...



Blogg: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/
2012-01-25 @ 20:10:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback