Snow White.

År 2012 kommer TVÅ olika snövit filmer ut på bio, en i Mars och den andra i Juni. Båda verkar väldigt bra och jag är redan taggad, speciellt inför den som har premiär i Juni, eftersom den verkar lite mer spännande. Det är även med flera kända skådisar i båda filmerna.

Mirror, Mirror kommer ut i Mars och verkar vara den lite mer familje vänliga av de båda. Julia Roberts spelar The Evil Queen och Lily Collins (tjejen i  filmen Abduction) är Snövit.




Snow White and the Huntsman verkar så grymt bra! Den här filmen har skaffat sig väldigt många kända skådespelare. Kristen Stewart(Twilight) spelar Snow White, Chirs Hemsworth(Thor & bror till Liam Hemsworth:the last song, the hunger games) spelar The Huntsman,Charlize Theron(Hancock) spelar The Evil Queen, Sam Claflin(spelade den kristna Philip i senaste Pirates filmen) är Prince Charming, även han som spelade Black Beard i Pirates ska spela en av dvärgarna, vilken även Toby Jones kommer att göra, det var han som var rösten osv. till Dobby i HP!



Här har vi orgnialet(om jag inte misstar mig)



Sååå, vilken verkar egentligen bäst? Jag vet iaf helt klart vilken jag ser fram emot mest.

EMMA♣

Kommentarer
Hanna

sv till sandra: ja övernaturligt är väldigt kul,bra,spännande eller vad man ska kalla det, att kolla på! Jag får ta och kolla på den nästa gång jag ska kolla på film då:)



sen undrar jag också, du har inte sett paranormal activity 3 på bio eller?:)



Blogg: http://hannamariaa.blogg.se/
2011-11-18 @ 15:59:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback