Månadens högtid: Jul.

(från vänster)
- Pippitröja från lager 157
- Sportarmband till iPhone 4 att använda under långa springturer
- Laptopfodral, skulle inte bli ledsen om jag fick ett fodral som såg ut som en "festväska"
- tatuering! längtat efter en länge, en på revbenet med texten: coniuncti fortes. som är latin för "tillsammans starka"
- Ett par Jeffrey Campbells.. Vem önskar sig inte ett par sånna? vill ha dom på bilden :oo
- Termosmugg! är i stort behov av en, då min förra läcker och pyser osv. Så någon läcker variant.. Annars skulle inte den som ser ut som ett canonobjektiv bli fel heller ;)
Tänkte skriva av mig lite med detta i brist på att skriva om nya filmer.. Ska se någon i morgon, men nu blir det: Teen Wolf!
/Sandra♦

Kommentarer
william

fin lista;)



SV; Naw tackar så mycket:D

Vad tycker du om mina "black & white girl" Modell bilder som jag har tagit:D?



Blogg: http://cookieboy.blogg.se/
2011-11-30 @ 09:44:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback