Greta - Surviving Summer

Idag var jag hemma från skolan, så då blev det att jag kollade på den här filmen! Ett Drama.
Riktigt bra film! Den handlar om en självmordsbenägen tjej som har svårt att känna att hon passar in i livet, hon bär omkring på en bok med saker att göra innan hon dör och sätt att ta livet av sig på.
Jag brukar inte gråta till film, men den här fick mig att gråta om och om igen. Filmen är verkligen känslosam och ledsam. Man önskar att man kan hjälpa henne under hela filmen.
Jag tyckte iaf att filmen var riktigt bra och därför får filmen 4,5 av 5 stjärnor!

Kommentarer
Maja

Hej ville bara säga att du / ni har en underbar blogg!! :))



2011-12-06 @ 11:12:40
Sandra

Hej ehj :) Jag har nyss tittat på den där filmen, jag tycker inte att den var så bra :) men för mej får den iaf 3 av 5 stjärnor :)



2011-12-06 @ 14:18:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback