Percy Jackson

Hola bitches!
Förr förra helgen eller ngt sånt där så träffade jag Emma på fritiden, vi såg en riktigt AWESOME film som heter: Percy Jackson eller något liknande, något med nån åskvigg hette det oxå.... ah, men iaf så fick jag i uppdrag att skriva om den. Just för att jag inte sett den förut ;)
Iaf så var den rätt så grym!
Filmen handlar om en kille som får veta att han är halvgud, son till Poseidon (tja, jag kan stava till antika gudar).
Filmen är redigt bra och jag vill ge er en stor klapp på rôven så att ni kan ta er upp från sängen/soffan/datastolen och se den NU!
4,5 av 5 stjärnor mina vänner!
Titta gärna på trailern här nere oxå!

Kommentarer
-kickyou^^

Hejjsan, har frågestund på bloggen som avslutas inatt, skulle bli sjukt glad fall du ställde en fråga: http://kickyou.devote.se/blogs/16301971/fraagestund.htm#WriteComment

Kram!



Blogg: http://kickyou.devote.se
2012-01-27 @ 18:20:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback