Topplista på serier!

1. True blood!
för att motivera mitt svar till första plats vill jag säga att jag inte jämför boken med serien. För då skulle den varit överlägset bäst, men nu slår den film nummer två med bara ett hårsmån.
True blood är en serie om vampyrer som lever öppet i Samhället, de lever på nätterna. True blood har precis avslutat säsong fyra och jag hoppas att det kommer fler säsonger. En serie som jag följt hela vägen!
2. Grey's anatomy
Vem älskar inte grey's antomys intriger? inne på säsong 8.
men den ligger på delad plats med house..
2. House
just därför att house.... han är helt enkelt helt otrolig, han är en idiot som man inte kan hålla sig ifrån. inne på åttonde säsongen.
4. Spartacus blood and sand
wow, snygga killar som slåss.. finns inget bättre, kanske lite för mycket dåligt som händer :/ man vill se några fler lyckliga slut ;) avslutad serie
5. Pretty Little Liars
Några rätt så okända skådespelerskor som har en massa hemligheter. Handlar om A och hennes/hans lekar..
gillar som sagt filmer med mycket intriger och spänning! startar på tredje säsongen till våren
6. Gossip girl
intriger, men otroligt mycket säsonger.. Men alla vill ju veta vad som ska hända med blair, nathe, chuck och serena.. eller hur? (; inne på femte säsongen
7. Förhäxad/Charmed
En gamal serie om häxor som är sjukt bra, handlar om tre systrar. pågår i 8 säsonger ;)
8. The secret circle
en ny serie jag börjat se tack vare emma! men tyvärr finns det bara en säsong ute nu :/
9. Smallville
följde denna serie jättelänge tills jag inte orkade komma ihåg tiderna, men nu ska jag börja se den igen. om supermanen typ ;)
10. Navy NCIS
SJUKT BRA!! fast jag ser den bara när jag inte har något annat att göra :/ men riktigt bra :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback